Navigation Menu

DWA W JEDNYM

Można próbować zwieźć ludzi ubiorem , ale ktoś, kto nie postępuje w życiu szlachetnie i elegancko, elegancki nie jest. Elegancja ma ścisły związek z tym jacy jesteśmy i jak się zachowujemy - agnes poulle.

Cześć...

...trochę późno dodaję pierwszy post noworoczny ale jak to mówią lepiej późno niż wcale. Co chciałam w skrócie napisać to jak wygląda u mnie sprawa postanowień na nowy rok, sama nie lubię słowa "postanowienia" bardziej wolę robić swoją listę planów. Wiem z doświadczenia,że jeśli chcę coś zmienić,ulepszyć w swoim życiu, robię to tu i teraz nie od jutra bądź od nowego roku. Zatem w ubiegłym roku zdołałam zrealizować wszystkie swoje plany, nawet jeden na który dawałam sobie dużo więcej czasu, udało się z czego ogromnie się cieszę. Nowy rok postanowiłam zacząć od stworzenia sobie szafy na komputerze, już wyjaśniam, pewnie słyszałyście już o aplikacji na telefon, zrobienia zdjęć swoich ubrań, butów i voila mamy szafę w komórce, ja zrobiłam to identycznie, tylko, że zamiast na komórce mam swoją szafę na komputerze. Powiem szczerze, że to dobry sposób, żeby na bieżąco przed każdym pójściem na zakupy zajrzeć do takiej szafy i wyeliminować rzeczy nie potrzebne albo po prostu kombinować z rzeczami które już posiadamy, a nie wydawać pieniądze na kolejne. Od roku może dwóch przyjełam zasadę dzięki której jestem zdrowsza, stawiam na jakość rzeczy, nie koniecznie pisze tu o bardzo drogich rzeczach ale o takich które są jakościowo dobre i będę mogła cieszyć się nimi na dłużej. Moja lista planów na kolejne dwanaście miesięcy jest gotowa, tylko teraz zostało dążyć do ich realizacji (a jakie to mam te plany to może w kolejnych postach na bieżąco będę je ujawniała). 








0 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz.