Navigation Menu

WISHLIST #PART I


Prezentuję Wam moją pierwszą wishliste w tym roku. Jak widać kolorem dominującym jest szary, który zaraz po czarnym i beżowym jest moim ulubionym kolorem. W poprzednim wpisie wspomniałam Wam o tym, że od dłuższego czasu stawiam na lepsze jakościowo rzeczy czyli less is more :)
Zegarek firmy casio uważam za strzał w dziesiątkę, jak widzicie na zdjęciu to klasyczny model i według mnie ma w sobie  prostotę, a zarazem elegancję czy to co lubię najbardziej, będzie pasował dosłownie do wszystkiego.  Tenisówki od hilfiger'a muszą dołączyć do mojej kolekcji, są delikatne, zgrabne i solidnie wykonane czyli posłużą mi kilka sezonów. Jeśli chodzi o kapelusz to nie muszę nikomu mówić, że powróciły one do łask, osobiście posiadam już dwa ale jeszcze nie w kolorze czarnym. Torebkę od dkny'a zostawię sobie na później albo poroszę chłopaka o nią na urodziny :) Bluza kenzo spodobała mi się dopiero jakiś czas temu,nie wiem czy kupię akurat w kolorze szarym, bo bardziej poluję na czerwoną. Ostatnim na mojej wishliście są buty nike rosherun slip, które moim zdaniem wyróżniają się oryginalnym designem, nie jest to model zakrywający całą stopę, a w butach sportowych cenię sobie najbardziej to, żeby nie wyglądały na duże i masywne w momencie noszenia małego rozmiaru, chyba wiecie o co mi tutaj chodzi ;) Tak czy inaczej myślę, że te obuwie uzupełni wiele moich stylizacji.
Mam nadzieję, że szybko zrealizuję tą listę, bo już robię następną.

W komentarzu chętnie poczytam o co Wy chciałybyście wzbogacić swoją szafę :)
do następnego!

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz.