Navigation Menu

ELEGANT LOOK

Cześć,
w dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać jak noszę trencz. Dość długo szukałam swojego odpowiedniego fasonu, dwa lata temu dostałam go w prezencie urodzinowym. Jest porządnie wykonany, idealnie dopasowany do mojej sylwetki, uwielbiam go! Co najlepsze możemy łączyć go z wieloma stylizacjami, jest to ponadczasowa rzecz, której nie mogło zabraknąć w mojej szafie :) Cała stylizacja tym razem w eleganckim wydaniu. Dla mnie przede wszystkim stój musi być wygodny, przeważnie wybieram buty na płaskiej podeszwie (o chodzeniu w szpilkach w innym poście :P) Torebka to klasyczna Michael Kors selma mini w kolorze czarnym ( tak,ta najmniejsza, mimo, to,że mieści się w niej tylko portfel, telefon i małe co nie co, to jest to moja ulubienica :). Jeśli chodzi o spodnie, wybrałam je w kolorze biały, mam dwie pary białych spodni ale są z różnych materiałów, w tym przypadku śliski materiał :) Jeśli chodzi o kolory na wiosnę to moim kolorem jest biały. Zostawiam Was ze zdjęciami i czekam na opinię :)

do następnego, enjoy !


















8 komentarzy:

  1. Super look!



    ~~~~~~~~~~>>>>>>~~~~~>>>>"
    Zapraszam na mój blog!
    www.bambboho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, trencz z paseczkami zawsze się sprawdza- klasyk :). Fajnie wyszło! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. no piękna jestes :* i jeszcze ten Twój styl jest genialny ! pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, również pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Świetny look, paseczki i trencz zawsze razem ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealnie ! Boska torebka <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.