Navigation Menu

NEW BALANCE LOVE

"nieważne, ile masz na koncie - możesz mieć ogromny wpływ na świat" - regina brett.


Cześć, jak rozpoczęliście weekend majowy? Ja osobiście bez większego szału,pracowałam dzisiaj w nadgodzinach. Wiem co pomyślicie, oszalała ale to z myślą o wakacjach, bo w tym roku planuję wybrać się w dwa miejsca na urlopie, więc sami rozumiecie, a gdzie? to ujawnię w kolejnym poście. Pozostałe dni mam zamiar spędzić w chłopakiem na leniuchowaniu, tym bardziej, że pogoda nie zachęca ani nie sprzyja by robić coś ambitniejszego. To tyle tytułem wstępu.


Przejdźmy do sesji :) Wczoraj wybrałam się do Chudowa z moją siostrą, która uczy się na kierunku fotografa. Jeśli chodzi o mój set to jest on na pewno mega wygodny, na co dzień, tak więc po kolei, muszę przyznać, że jestem zakochana po uszy w new balancach, to moja druga para tego sportowego obuwia ale na tym chyba się nie skończy. Co chcę jeszcze Wam o nich napisać, to to,że wybieram modele unisex, ponieważ typowo damskie są bardzo obszerne potrafią z małej stopy zrobić olbrzymią, a przecież nie o to w tym chodzi :) Do tego wybrałam jeansy typu boyfriendy, pikowaną kurtkę w kolorze szarego, oraz przewiewną białą koszulę - na ten rodzaj koszuli mój chłopak mówi mi,że noszę firanki ;P :) Torebka, którą wybrałam to większości znana Obag w wersji mini,ponieważ nie przepadam za dużymi torebkami. Wybierając kolor kierowałam się uniwersalnością i jestem zachwycona. Na dzisiaj to już wszystko, w komentarzu czekam na Wasze opinie.

Do następnego :)


















2 komentarze:

  1. Butki akurat mnie nie powalaja ale Tobie pasuja jak nic :) sesja udana z tym ze gdybys sie jeszcze ladnie usmiechnela to byloby idealnie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. swietnie dobierasz ubrania i wychodzi genialny oufit ! widac ze kochasz mode ;* pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.