Navigation Menu

MADEMOISELLE

"Kiedy wierzysz w siebie, nie starasz się przekonać innych. Kiedy jesteś zadowolony z siebie, nie potrzebujesz aprobaty pozostałych" 


Na początku  muszę trochę po marudzić... Z pięknej słonecznej pogody aura zmienia się w szary, deszczowy dzień, moje gardło zdążyło już odczuć tą zmianę temperatury. Mam ochotę pakować walizki i uciec gdzieś do ciepłego kraju. Jestem strasznym zmarzluchem i ubolewam. bo za chwilę lato, a tutaj trzeba ubierać się od stóp do głów.  Dzisiaj mam dla Was stylizację na co dzień adekwatną do pogody. Szara bluza połączona z klasycznym krojem dzinsów. Do całości dobrałam lakierowane jezzówki. Są rewelacyjne, mogą nam uzupełnić wiele przeróżnych stylizacji. Dodatkowym atutem jezzówek jest to, że są bardzo wygodne.
 Jak tym razem Wam się podoba zestaw?


do następnego! :)





2 komentarze:

  1. Wybrałaś najfajniejsze zdjęcia :D torebka super a sweter + naszyjnik idealne połączenie :D Widać ze ekspertka modowa !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.