Navigation Menu

SIMPLE



Cześć jak Wam mija długi weekend? Od kilkunastu dni mamy astronomiczne lato. Ja zdążyłam się już trochę opalić, mam szczęście, bo zazwyczaj pierwsze spotkanie ze słońcem moja skóra łapie brązowy odcień,a nie na tzw "raka" :) Nie będę się rozpisywać w dzisiejszym poście. Luźne spodenki ze skóry połączyłam z klasyczną bawełnianą koszulką. Jak już kiedyś wspomniałam uwielbiam sportowe buty new balance ale zdecydowanie jest na nie dzisiaj za ciepło :) Kapelusz i okulary to obowiązkowy zestaw na tak gorący dzień. Torebka w czerwonym kolorze przełamuje tą stylizację, żeby całość nie była jednolita.  Zostawiam Was ze zdjęciami i lecę cieszyć się pogodą ;)

do następnego.








7 komentarzy:

  1. Wreszcie mamy lato <3 a przy okazji Twój coraz piękniejszy uśmiech wreszcie pokazujesz w pełni :) uwielbiam Twoje włosy <3 a styl nie będę się powtarzać aczkolwiek oddaje on cały Twój charakterek :) kapelusz mam taki sam z tym że różowy :) ciesz się weekendem Mała i czekam na kolejny post :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Następna sesja w moim wykonaniu :) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Okulary i buty super :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kapelusz.
    W końcu nastały ciepłe dni, miałam dość tej pochmurnej pogody

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, megaa mi się podoba, dosłownie wszystko. Masz estetykę ubioru i to widać. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję, cieszę się,że Ci się podoba :*

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.