Navigation Menu

WHITE DRESS

Ta stylizacja jest zaległą, bo biłam się z myślą czy na szybko można wymyślić coś fajnego, a przy okazji nie popełnić tak zwanego "faux pas." Moje połączenie białej sukienki z białymi szpilkami to proste klasyczne zestawienie, do całości dobrałam nerkę, która dodała stylizacji trochę luzu. Ale żeby wyglądać bardziej dziewczęco, a zarazem elegancko na pewno zamiast szpilek wybiorę inny rodzaj obuwia. Osobiście wolę chodzić na płaskim obuwiu, moim zdaniem buty na wysokim obcasie powinny nosić kobiety, które potrafią się w nich zaprezentować i przede wszystkim chodzić. Co myślicie o tym połączeniu?

do następnego! :)








4 komentarze:

  1. Szpileczki mnie urzekły :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. kiecka jest super też chcę taką a nerka pasuje idealnie do wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Paryżanka city <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.