Navigation Menu

ON HEELS

Dzisiaj oprócz stylizacji chciałabym się podzielić z Wami gdzie wybieram się na wakacje. Pierwszy tydzień urlopu spędzam nad polskim morzem w Sopocie <3 Jak sami wiecie z pogodą u nas to wielka niewiadoma ale mam nadzieję, że akurat w ostatnim tygodniu lipca nam dopiszę. W drugim tygodniu wybieramy się do.... aaaaa do Paryża <3 na samą myśl o tym mam ochotę skakać z radości i aż sama sobie zazdroszczę :) Fajnie będzie zobaczyć to miasto ale także te szykowne i eleganckie Paryżanki na własne oczy. Nie ukrywam, że bardzo mnie inspiruję wszystko co jest związane z tym miastem, a głównie styl życia Paryżanek. Przeczytałam już wiele książek o tej tematyce, no i co mogę więcej napisać, jestem zakochana, liczę na to, że się nie rozczaruję będąc tam :) Na blogu z pewnością pojawi się cała fotorelacja, tak więc bądźcie czujni. A teraz przejdźmy do stylizacji. Powiedźmy, że niczym Was nie zaskoczę. Mała czarna w każdej odsłonie prezentuję się bosko. Jest klasyką samą w sobie. Niezastąpiona pod każdym względem. Obuwie jakie możemy do niej dobrać to tak na prawdę każdy rodzaj obuwia. Ja sięgnęłam po czarne szpilki. Chciałam, żeby ta stylizacja była prosta ale zarazem bardzo kobieca. Moim zdaniem biżuteria była tu zbędna ale jeśli koniecznie chcemy ją założy to najlepiej, żeby była bardzo delikatna, może złoty łańcuszek (w który muszę się zaopatrzyć ) albo jakaś bransoletka. Jak Wam się podoba klasyczna sukienka w moim wydaniu?

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz.