Navigation Menu

SNEAKERS WITH CROCODILE

Biała koszula, którą udało mi się upolować za jakieś grosze w sh był dobry pomysłem, tym bardziej gdy chcemy połączyć poszarpane spodnie z nutą elegancji. Osobiście jestem miłośniczką takich połączeń, jednak wiem, że dopiero zrobiłam mały kroczek w stronę w poszukiwaniu własnego stylu. Mimo,że zaledwie kilka miesięcy trwa moja przygoda z blogowaniem o tematyce mody, to czuję, że daję to możliwość stworzenia własnej przestrzeni dla samej siebie. Kiedyś prowadziłam bloga, było to w szkole gimnazjalnej, pisałam tam o problemach zbuntowanej nastolatki, która chciała zmieniać świat :) Ale wracając do stylizacji którą przygotowałam, wydaję mi się, że to dobra opcja na look of the day :) Białe trampki to mój numer jeden od sześciu albo i siedmiu lat. Gdybym musiała pozbyć się mojej kolekcji butów i zostawić sobie jedną parę to wybrałabym białe trampki. Jak Wam się podoba mój outfit?


xoxo !









9 komentarzy:

  1. Przecudne fotki! :)

    Pozdrawiam i zapraszam :)
    http://barwne-stylizacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Połączenie szortów i białej koszuli super :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym zapytać gdzie mieszkasz? Okolica na zdjęciach coś mi przypomina :p

      Usuń
  3. wow ale masz cudowne włosy:) stylizacja również świetna:)
    PS. klikniesz w linki w nowym poście? będę mega wdzięczna:*
    pozdrawiam:)
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ten look Ci odpowiada jak najbardziej :) letnie poczucie wolności i taka świeżość w ubiorze uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.