Navigation Menu

MAKE UP PLACE #TOALETKA

Cześć, wracam po dłuższej przerwie. W dzisiejszym poście pokaże Wam moją toaletkę. Nabyłam ją dwa lata temu i za nic w świecie bym się jej nie pozbyła. Jest niezbędna i ułatwia mi przygotowanie makijażu. Oprócz tego jest taka piękna <3 Każda kobieta powinna sobie sprawić taki mebel! Staram się aby na mojej toaletce leżało jak najmniej przedmiotów. W szufladkach schowane mam kosmetyki i drobną biżuterię, a na wierzchu trzymam tylko niezbędne kosmetyki :) Uwielbiam świeże kwiaty w pokoju, dlatego często stoją one na toaletce. 

Poczytam chętnie w komentarzu co sądzicie o takim kobiecym centrum dowodzenia :) 









5 komentarzy:

  1. Ja akurat jestem w trakcie tworzenia swojej i już nie mogę się doczekać! To idealny mebel!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: stylizacja SHADES OF GREY - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna toaletka! Zakochałam się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) nie ukrywam też jestem zakochana :)

      Usuń
  3. Marzy mi się taka, bądź podobna toaletka :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna marzy mi się taka piękność :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.