Navigation Menu

DAMSKO MĘSKA RZECZ

Biała koszula to nieodzowny element w mojej szafie. Mało kto wie,że  koszula to jedna z najstarszych części garderoby. Na początku kiedy nie posiadała ani kołnierzyka, ani mankietów służyła jako bielizna lub koszula do spania. Ta część ubioru może pochwalić się spektakularną karierą w historii mody. Przez wieki wygląd białej koszuli uległ zmianie. W latach 30-tych XIX wieku pojawiła się na stałe i krój z wszytym kołnierzykiem został do dzisiaj. Biała koszula uważana za wartościową odzież stworzona zarówno dla mężczyzn jak i kobiet. Ma również znaczenie symboliczne. "Kojarzona z intymnym "ja" świadczyła też o czystości duszy" 

Dzisiejsza stylizacja (na blogu to już druga ) w której prezentuję Wam białą koszulę. Ty razem o dłuższym kroju. Ta w szczególności należy do moich ulubionych. Rodzaj spodni jaki dobrałam to czarne rurki. A żeby bieganie po mieście było jeszcze przyjemniejsze wybrałam czarne, lakierowane mokasyny. Model torebki JET SET od Michael Korsa (mój drugi nabytek od tego projektant) w odcieniu złota przełamuje stylizację.  Co sądzicie o tym zestawie? Posiadacie tak prosty klasyk jak biała koszula w swojej szafie?







koszula - reserved / spodnie - mohito / torebka - michael kors / buty - no name / okulary -h&m / zegarek- casio 

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz.