Navigation Menu

KLASYKA

Białe buty firmy reebok pamiętam z czasów chodzenia do szkoły podstawowej. Modne było noszenie jeansowej kurtki, spodni z wysokim stanem, a dopełnieniem były klasyczne adidasy. Moda zmienną jest więc zostały zapomniane na wiele lat, dziś wróciły i są jak się okazuje niezastąpione. Od kilkunastu miesięcy przeprowadzam rewolucję w swojej szafie. Nie ulegam trendom, a jeśli koniecznie "must have" staje się silniejszy wtedy argumenty muszą być naprawdę przekonujące, a jednym z nich jest to, że posłuży mi dana rzecz na lata. Trzymam się zasady mniej znaczy lepiej. Klasyczne reeboki mam zamiar wykorzystać do wielu stylizacji. Zwłaszcza kiedy na dworze robi się coraz chłodniej, a muszę przyznać, że te buty są bardzo przyjemne dla stóp (nosze je bez skarpetek ) :) Te obuwie jest moją alternatywą dla np. botków czy innych kozaków, które mam zamiar łączyć z eleganckim płaszczem. Dzisiaj jednak pokazuję Wam mój jesienny strój. Dla zmarzluchów takich jak ja miałam jeszcze pikowaną, czarną kurtkę. Niestety na sesji zapomniałam o jej istnieniu,a dzisiaj mam już katar.  Miłej niedzieli!








koszula - h&m / spodnie - mohito / torebka - monashe / buty - reebok / regarek - casio

10 komentarzy:

  1. elegancja i Francja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne są te buciki, oby jak najdłużej zostały takie białe :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja. Cudowne wlosy !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, a ten outfit jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze nosisz te buty bez skarpetek? Czy te reeboki maja wkladke jak by frotte?
    Jakie buty jeszcze polecasz na gołe stopy? Bo szczerze to nie lubie skarpetek :P widzę, że do new balance tez masz gołe wiec chyba wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz nie wracam do starych postów, a dopiero zobaczyłam maila z nowym komentarzem. Te reeboki mają tak jak piszesz coś podobnego do wkładki frotte :) do new balance też bez skarpetek, a jeśli już koniecznie chcę przy obecnej pogodzie ubrać któreś z tych butów jednak decyduję się na stopki takie jak do balerinek :) Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Dzieki za odpowiedź :) tak a pozatym jak do kogoś się idzie to takie stopki smiesznie wygladaja, gola stopa zdecydowanie lepiej :) pozdrawiam

      Usuń
    3. Moge jeszcze spytac jedna rzecz? Czy używasz dezodorant do stóp? Ja używam dezodorant firmy sholl zeby buty byly dluzej świeże :)

      Usuń
  6. Dlaczego nie odpiszesz?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.