Navigation Menu

STWÓRZ SWÓJ WŁASNY STYL

Modę można kupić, styl trzeba mieć - Edna Woolman Chase


Wygoda i prostota to moje dwa ulubione słowa. Dzisiaj kilka słów o stylu. Co tak naprawdę decyduję o tym? Według mnie, styl to nie same ubrania. To osobowość, to jak się potrafimy zaprezentować w sposób nienaganny światu. To co nosimy w sobie, jak rozmawiamy, jakie mamy podejście do drugiego człowieka i jak patrzymy na życie. Ten cytat najbardziej oddaję to co mam na myśli "Można próbować zwieźć ludzi ubiorem , ale ktoś, kto nie postępuje w życiu szlachetnie i elegancko, elegancki nie jest. Elegancja ma ścisły związek z tym jacy jesteśmy i jak się zachowujemy" - agnes poulle.   Niektórzy mają nie wymuszone poczucie własnego stylu, inni muszą się tego nauczyć. Na pewno nie chodzi mi tutaj o poszukiwanie stylu w sposób zapychania garderoby najnowszymi trendami sezonu. Szczerze to wydaję mi się, że w ostatnio czasie wszystko jest nazywane klasycznym, minimalistycznym, prostym. Chodzi mi tutaj oczywiście o ubrania, które noszą kobiety. Przeczytałam wiele książek (poradników też) w których była mowa o bazie, o rzeczach klasycznych i niezmiennych w modzie, postanowiłam, że krok po kroku będę się do tego przybliżać. Nie powiem wymaga to także poświęceń. Ale już dzisiaj mogę napisać że czuję małą satysfakcję z podjętej walki. A to dopiero początek :)

Więc tak, po co kombinować jeśli można uzupełnić szafę w kilka ponadczasowych elementów, które wyratują nas z opresji gdy staniemy przez szafa pełną ubrań i padnie dobrze nam zdanie "nie mam się w co ubrać" Już pisałam wiele razy, że moja szafa od kilkunastu miesięcy przechodzi rewolucję. Do pełni skompletowanej bazy brakuję mi tylko klasycznej parki z kapturem w odcieniu granatu, beżowych szpilek (oczywiście dobrej jakości)  cielistych i czarnych balerinek najlepiej skórzanych. Połączyłam dziś klasyczne spodnie z wysokim stanem z długim,przemiłym kardiganem. Chętnie w komentarzach poznam Wasze zdanie na temat stylu. :)

sweter (kardigan) -cocomoda / spodnie i torebka -pull&bear / t-shirt -h&m / buty - new balance / naszyjnik - sotho









2 komentarze:

  1. You look like star yeahhh ! :* wyśmienicie sweterek bomba , spodnie wolę z niższym stanem aczkolwiek Tobie pasują i w sumie te Twoje N też zaczynają mnie przekonywać bomba ! ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam mom jeans <3 Bardzo fajny blog,będę odwiedzać:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.