Navigation Menu

KOBIETA Z KLASĄ

"damą się nie bywa, damą się jest lub nie..."

Ile razy zastanawiałaś się jak być kobietą z klasą, czy można się nią stać czy po prostu trzeba się nią urodzić?! Sekret kobiety z klasą to żaden sekret...
Według mnie kobieta z klasą jest ubrana,a nie przebrana! Nie wystarczy włożyć szpilek żeby zasłużyć na to miano, zawsze jednak wygląda dobrze w zależności od sytuacji.
 Dopasowuje strój oraz makijaż do okoliczności. Wie jak podkreślić swoją kobiecość ( nawet jeżeli ma co pokazać woli tego nie robić) 
Nie epatuje metkami, logo to sprawa drugorzędna. 
Bogactwo i uroda przemijają za to ją charakteryzuję silna osobowość.
Kobieta z klasą nie robi sobie milion zdjęć "focia z rąsi" (nawiasem mówiąc to straszna moda i bardzo mnie śmieszy widok wielu dziewcząt np na instagramie i ich galerię z fotkami własnej twarzy). 
Jest ambitna i niezależna czyt. nie jest utrzymanką swojego chłopaka, męża,a nawet kochanka 
 (osobiście brzydzę się takim zachowaniem, kobieta po to ma ręce, żeby pracować i sama spełniać swoje zachcianki i nie chodzi mi o okazyjne drobiazgi :D) 
Kobieta z klasą wie co to dobre maniery posiada wysoką kulturą osobistą, jest elokwentna, czyta dużo książek, ma swoją pasję oraz swoje zdanie. 
Inaczej mówiąc dama ma ogromne poczucie humoru, jest szczera, życzliwa i uśmiechnięta. Utrzymuję porządek w domu i swoim samochodzie ( nie mam na myśli pedantki)

Pewnie jest jeszcze wiele tych cech, których nie wymieniłam w komentarzu chętnie poczytam co Waszym zdaniem charakteryzuję kobietę z klasą :)

płaszcz - mosquito / golf -hm / spodnie - reserved / torebka -tous / buty - new balance / zegarek - casio






10 komentarzy:

  1. śliczna torebusia! bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny zestaw *.*
    Jestem absolutnie zachwycona !

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo nie muszę pisać. Po prostu podoba mi się! I to bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny look, torebeczka jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu nie dodajesz postow sa świetne czekam na nowe letnie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny płaszcz!!<3
    Kobieta z klasą to kobieta świadoma swoich mocnych i słabych stron. kobieta, która czuje się wartościowa i jest pewna siebie nie tylko w szpilkach, makijażu i drogich ciuchach. Kobieta, ktora swoim wewnętrznym światłem sprawia, że chce sie przebywać w jej towarzystwie ;)

    Zapraszam do mnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, piękne włosy! Dokładnie, kobieta z klasą to nie tylko ta w szpilkach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.